FruGrip

Mitt liv och min vardag i ord och bilder!

Underbara väder

Kategori: Allmänt

Och att flytta längst ned med BALTANEN var det bästa vi gjort hittills tror jag! Så jäkla underbart med en altan med sol HELA dagen! Dock protesterar 15åringen vilt för att han måste vara ute. HAHA. När det är fint väder ska man INTE sitta inne vid datorn anser jag men måste ibland gå in för att det är så varmt och att man har lite annat att göra inne med. Nu ska jag tina köttfärs. Linus har beställt maten idag. Enkelt för mamma, makaroner och köttbullar

:-)

Och en fråga. Hur mycket jag än solar så förblir mina ben vita. Någon som har något bra tips på att få bruna ben????????



NJUT av solen så länge den varar.

KRAM CISSI

Kommentarer

  • Cattis säger:

    B.U.S

    Dvs Brun utan sol. Perfekt innan benen får färgen :-) Dove's bus-lotion är underbar tycker jag :-)

    2012-05-21 | 15:23:30
  • Tatiana säger:

    Jag säger som Cattis, BUS rockar !

    2012-05-21 | 15:41:41
    Bloggadress: http://fruhatt.wordpress.com/
  • Fru W säger:

    Torrskrubba benen så att du får bort död hud innan du börjar sola. Då blir benen bruna och fina :-D

    2012-05-22 | 06:56:47

Kommentera inlägget här: