FruGrip

Mitt liv och min vardag i ord och bilder!

Änglarnas svar av Stefan Einhorn

Kategori: Allmänt

Denna läste jag ut på en dag. En riktig bladvändare som jag definitivt inte kunde sluta läsa.

Toppbetyg får den dessutom: 5 av 5 gripar!!

 
Från bokens baksida:
Vid andra världskrigets slut kommer den unga kvinnan Hanna till Sverige. Hon har överlevt men förlorat allt. I Stockholm får hon anställning som barnflicka hos en familj med en liten son. Det hon har varit med om bevarar hon inom sig, men hennes öde kommer att beröra flera människors liv på ett sätt som ingen kunnat förutse!
 
En OMG bok helt klart. (OH MY GOD)
 
 

Kommentarer

  • Marianne säger:

    Besökte din blogg för lite sedan och blev så intresserad av boken, Änglars svar, som du beskrev så varmt.

    Jag var därför tvungen att köpa den och läste den under min semester i Turkiet i veckan.

    Vilken mysig bok!

    Tack för att du rekommenderade den ❤



    2012-09-16 | 21:26:07
    Bloggadress: http://hernodh.se

Kommentera inlägget här: