FruGrip

Mitt liv och min vardag i ord och bilder!

Underbar kväll

Kategori: Allmänt

Hade vi igår som vanligt med våra älskade grannar. Kom även förbi några andra från samma huslänga och det är alltid kul med fler. Ju fler desto bättre heter det ju.

Grannbarnen Gabbe och Theo (De är i samma ålder som Linus så det är ju extra roligt. De leker och har hur roligt som helst ihop) sov över här och idag vaknade vi pigga och utvilade. Dock sover grannbarnens päron än hihi.

Gick i säng vid 2 tiden. Underbart med semester och SOMMAR och GRILL!!!! Och hur härligt är det inte med goda grannar??? Jag kan inte sluta tänka på hur kul och trevligt vi har det ihop. Nyktra som onyktra!! LOVE!!

Idag ska Pelle och Fredrik jobba för att få båten i ordning så lördagen blir lugn. Själv tar jag mig nog en bokläsardag!!

Ganska härligt väder har vi också här i Finspång.

Vad händer hos dig denna lördag????

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: