FruGrip

Mitt liv och min vardag i ord och bilder!

Utmaning från Ankan!

Kategori: UTMANINGAR

Såg glatt en utmaning med frågor från Ankans Plaskdamm :-) Jag bangar aldrig så här kommer mina svar.

1.Var ser du dig själv om 10 år?
I samma älskade byhåla som nu. FINSPÅNG!
2. Tror du på andar/Spöken? -Varför/varför inte?
Japp. Något därute finns det. Spännande värre!!
3.Vilka intressen har du?( Skriv 3 av dina intressen.)
BokTok, musiklover och så gillar jag att brodera lite då och då när andan faller på. Även så älskar jag att fotografera också!
4. Vilken känd person skulle du vilja träffa?
Mikael Persbrandt.
5. Favoritfilmer?
Deep blue sea, Dirty dancing, Cocktail, Blå lagunen.
6. Vilken bild på dig gillar du mest just nu? - ta med den i detta inlägg.
Den jag har på min facebookprofil Se nedan.
7. Vilket är ditt favoritklädesplagg? (Ev visa det)
Min ziperall.
8. Vad skulle du vilja göra men inte vågar?
Hoppa bungyjump. (höjdrädd)
9. Vad är du bra på?
Lära mig låttexter, kan även tex spela en entonig låt på ett piano som jag bara har hört en gång.
10. Varför bloggar du?
För att det är väldigt roligt!!



Bild med ziperallen kommer. Måste leta fram den först.

Tack för mig och hej :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: