FruGrip

Mitt liv och min vardag i ord och bilder!

En icke...

Kategori: BOKTIPS

Färdigläst bok. Fråga mig inte varför men den var sååå tråkig efter halva boken kändes det som om jag inte hade kommit någon vart. Nog för att den handlade om sex, kärlek och sådant men med en pytte pytte liten text som gjorde att man bara blev trött när man läste så gick det inte alls för mig att läsa denna klart. Hur tänker ni när ni läser? Ska man läsa klart oavsett om boken är tråkig? Jag är sån att egentligen vill jag läsa ut hur tråkig boken än är men går det inte så går det inte!! Hur gör du???



En vanlig dag i oktober får Julie Jensen nog! Hon är trött på sitt singelliv i New York och trött på sina dysfunktionella vänner som aldrig tycks kunna göra något rätt. Julie bestämmer sig för att ge sig ut i världen för att se hur andra i hennes situation lever. Hon lämnar sitt hem, sitt jobb, sin familj och sina vänner till förmån för Paris, Rio, Sydney, Bali, Beijing, Mumbai och Reykjavik.

Det blir en omtumlande resa där Julie blir kär, får sitt hjärta krossat, upptäcker världen och lär sig mer än hon någonsin trodde var möjligt. Full av ny kraft återvänder hon till New York där hon bestämmer sig för att skriva en bok om det fruktade singellivet!


2 av 5 gripar

Kommentarer

  • Johanna aka Retrolover säger:

    Gillar också böcker :)



    Idag kl 14 publicerar jag vem som vann klänningen från Hell Bunny. In och kolla om det var du som vann :)

    Kram påre!

    2012-06-08 | 12:33:46
    Bloggadress: http://retrolover.blogg.se/

Kommentera inlägget här: