FruGrip

Mitt liv och min vardag i ord och bilder!

Lista 3

Kategori: UTMANINGAR

Hittade en lista till...

Jag har insett att min senaste kyss: Var som vanligt underbar.
Jag lyssnar på: Filmen "Hur många lingon finns det i världen".
Jag pratar: För högt och en del ofta.
Jag tycker om: Soooolen.
Jag avskyr när folk: Snackar skit.
Min bästa vän är: En som jag kan anförtro vad som helst och som hon behåller för sig själv.
Min första vän hette: Jessica.
Kärlek är: Ungar som somnar utmattade en dag efter utelek.
När jag borstar tänderna: Så blir tänderna rena och fina.
När jag lagar mat:
Blir jag svettig.
Det sexigaste yrket är: Brandman.
Jag är rädd för: Spindlar och att bli lämnad ensam.
Den värsta känslan är: Att inte hitta något viktigt.
Den bästa känslan är: Trötthet. (På ett bra sätt)
Jag är bäst på: Att skjuta upp saker till morgondagen.
Jag är sämst på: Att få tummen ur.
Om jag va ett djur skulle jag vara: Lejon.
Om jag va en insekt skulle jag vara: Fluga.
Jag kommer alltid att vara: Me, myself and I.
Det finaste som finns är: Min älskade familj.
I sommar: Tänker jag NJUTA!
Sist jag grät var: Här om veckan. Frustration.
När jag vill tänka går jag: Någonstans där det är lugnt.
När jag bakar så bakar jag: Bullar.
Min mobiltelefon är: Min creme de la creme!!!
När jag vaknar på morgonen: Har jag ett jävla morgonhumör.
Innan jag går och lägger mig: Läser jag lite.
Just nu tänker jag på att: Den här listan snart är färdigskriven.
Idag har jag: Suttit på altanen och läst och solat.
Ikväll ska jag: Se på Big Brother.


KRAM CISSI

Kommentarer


Kommentera inlägget här: