FruGrip

Mitt liv och min vardag i ord och bilder!

Härliga helg

Kategori: Allmänt

Är nu över och denna vecka blev en kort arbetsvecka, för de som arbetar. Underbart väder har vi med strålande sol och varmt och brända axlar. Det är mindre skönt men med altan så måste man passa på att vara ute. Det blir mycket grill mat och jag undrar är det nyttigt om man ska gå ner i vikt???



Nu ska jag snart gå och hämta det lilla buset som är på dagis. Pelle jobbar eftermiddag så jag är ensam med barnen. Men det går bra. De stora barnen är hjälpsamma och det gillar jag! Blir lite tvätt och plock sen men måste ändå passa på att njuta av vädret ju!

ÄLSKAR MIN BALTAN!!! (bara så ni vet)

KRAM CISSI



Kommentarer

  • Bia säger:

    Mums så gott det ser ut! Bra dietmat också, om man skippar majsen och använder korv med hög kötthalt!

    2012-05-12 | 08:23:39
    Bloggadress: http://biaweb.se
  • Lena säger:

    ser gott ut :)

    2012-05-13 | 12:57:29
    Bloggadress: http://lenahaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här: