FruGrip

Mitt liv och min vardag i ord och bilder!

Fredagsbilden

Kategori: FREDAGSBILDEN

Gillar min egen fredagsbild. Det är en bild som är tagen under veckan som jag tycker blev bäst. Vill du haka på på din egen blogg så gört!! Bara kul med fler :)

Fredagsbild=Ego bild den här veckan. Gillar bakgrunden här. Haha



Har varit en tuff vecka så har inte hunnit blogga så mycket. Pelle jobbade eftermiddag som är 14-23 och då blir jag ensam med barnen. Tur att de stora barnen är hjälpsamma!!

I helgen händer inget speciellt. Skriva lite kanske.

KRAM CISSI

Kommentarer

  • Kristina - ingen vanlig dag säger:

    Hej! Det är bara att hänga på fotoutmaningen! Kul. Jag lägger upp dig på länklistan idag.

    /Kristina

    2012-05-04 | 09:37:00
    Bloggadress: http://ingenvanligdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här: