FruGrip

Mitt liv och min vardag i ord och bilder!

Bröllop och så lite grillparty party!

Kategori: Allmänt

Tror det är ganska många runt om som gifter sig idag. En av de är min dotters faster. Kul kul. Sandra går på bröllop helt utan mig och jag är lika nojig som vanligt att lämna henne iväg haha. Dags att klippa navelsträngen efter snart 19 år va??? Svårt att inse att tösen min börjar bli stor. Fler som känner lika dant??? *ler*

Själva ska vi ha lite grillparty idag med goa vännerna Carolina och Gustaf. De har hundvakt som tur är så de ska övernatta med. Är ju inte jätteallergisk mot hundar men har varit jobbigt när hunden som varit här har gått "hem" då har mina ögon och min näsa börjat klia. Inte undertiden hunden är här men då efter. SKUMT???

Vad gör ni alla en lördag som denna?????


KRAM CISSI

Kommentarer

  • MMEELI.SE / L.A dreams & hairdressing (student) säger:

    sv: Tack snälla! :D

    2012-05-19 | 19:15:42
    Bloggadress: http://mmeeli.se

Kommentera inlägget här: