FruGrip

Mitt liv och min vardag i ord och bilder!

Shopping med sting!

Kategori: Allmänt

Haha jag ville egentligen inte följa med och handla idag men Pelle tvingade med mig. Vi åkte till Netto för Oscar tyckte de hade billigare godis där. Vi gick och strosade och jag hittade dessa retro foppisar :-)



Hehe. Alltid retar de någon och jag älskar foppizar :)
Väl framme vid kassan med diverse fredagsmys och allt möjligt kuligt så skulle Pelle betala. INGET betalkort i plånkan! Det hade jag använt vid datorn....PIIIINSAMT! Pelle fick ta bilen hem igen och hämta kortet. Jag och barnen fick stå kvar vid varorna. HÄNDER SÅNT??? Inte om man hade haft kontanter.....Mohahaha....

SKIT HÄNDER! :) Bara leee och gå vidare....

KRAM CISSI

Kommentarer

  • Bia säger:

    Jag gillar inte foppatofflor, men de där var ju fina med allt bling-bling!

    2012-04-21 | 19:41:52
    Bloggadress: http://biaweb.se

Kommentera inlägget här: