FruGrip

Mitt liv och min vardag i ord och bilder!

Regn söndag

Kategori: Allmänt

Idag är det söndag. Regn här trots en fin lördagskväll. När ska det bli sol egentligen? Idag åker Linus nappflaskor bort. Han är 4 år så nu jäklar ska han inte få dricka välling eller saft i nappflaska längre. Det är bara att bestämma sig. Ids inte bråka med honom med. Nya förändringar på g. Jag har låtit honom dricka välling så här länge för han är mjölkallergiker. I hans välling ENAGO finns extra med kalk så därför har han fått dricka. Men nu är det bara mysigt tycker han och visst kan man mysa på andra sätt än med en vällingflaska.





Annars blir det nog lite städ idag. Går inga promenader om det regnar så då får städningen stå för motionen.

KRAM CISSI

Kommentarer

  • Astrid säger:

    Ja det är nog så med allt. Man måste bestämma sig

    Här är det också grått och slaskigt

    På tal om att städa så måste jag dammsuga, jag har ju fåglar

    2012-04-22 | 10:10:22
    Bloggadress: http://www.astridlarsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här: