FruGrip

Mitt liv och min vardag i ord och bilder!

Okej

Kategori: Allmänt

Då har jag skapa en ny blogg igen...Kan aldrig bestämma mig vilken bloggportal som är bäst. Men jag kommer alltid tillbaka till blogg.se hur jag än provar och testar mig fram. Och om jag kommer skriva oftare det får tiden utvisa. Jag vill gärna ha en blogg som jag gillar och återkomma till och blogg.se återkommer jag ju till :-)

Idag är det torsdag. Pelle är i Eksjö och avlägger svetsprov.
Linus ska till dagis.
Sandra har kommit hem från mormor nu på morgonen.
Oscar har sovit gott under natten.

Vad vill ni läsare läsa om i min blogg då???

KRAM CISSI

Kommentarer

  • Ullis säger:

    Hej vännen!!



    Skriv om allt.

    Kram

    2012-04-12 | 08:29:21
  • Astrid säger:

    Jag är ju likadan men wordpress har jag haft länge nu

    Det bästa var att jag kunde flytta över allt från den gamla bloggen

    2012-04-12 | 08:31:06
    Bloggadress: http://www.astridlarsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här: