FruGrip

Mitt liv och min vardag i ord och bilder!

Härliga lördag!!

Kategori: Allmänt

Idag sken solen och det var härligt varmt ute kändes det som. Jag valde att sitta ute och läsa nästan hela dagen, känner mig nu så här härligt trött i hela kroppen och kommer sova superduper gott i natt! Pelle passade på och åka och fiska. En god Gös kom han med hem men en stor Gädda fick han på 6.4 kilo! Monster. Men den släppte han i igen. Gösen blir frulle här i morgon. Sandra och Linus var ute och åkte sparkcykel och hade roligt. Oscar är genom förskyld så han snorar och hostar stackarn. Hoppas han blir bättre tills skolan på måndag.

Dagen och kvällen avslutades med grillning. Här kommer lite bilder.







Vad har ni kära läsare gjort idag då?

Nu blir det strax sängen för lite läsning i boken jag fick av en kär vän: Att skriva av Stephen King. Har hunnit halv vägs redan. Den är superduper bra den också!

GOD NATT och KRAM från Cissi

Kommentarer

  • Ullis säger:

    Hej Vännen!!

    Jag har bara latat mig idag underbart har det varit..

    Åh så gott med grillat...

    Kram

    2012-04-14 | 22:13:49

Kommentera inlägget här: